Ingenting är vettigt 03:30

Haha, vilken dag jag har haft. Har skrattat hela dagen och bara mått sådär riktigt bra, hur skönt som helst att bara släppa allting. Efter skolan drog jag med mig Kajsa hem för att plugga  historia, blev dock inte så mycket plugg gjort.. Men nu har jag faktiskt pluggat en hel del. Har (som ni antaglingen fattat) ett stort historia prov imorgon och kan inte alls mycket. Annars? Min fina och underbara bastavän kom över nyss en snabbis för att catcha up lite. Vi har druckit te, skrattat, kollat på skolavslutningen, gråtit och skrattat lite till. Hon är bra hon. // Fredag imorgon vilket innebär helg och hur skönt är inte det? har inga direkta stora planer inför helgen ska iallafall hem till Fina Hanna imorgon för idolmys med tjejerna. Perfekt. Nepp, hoppa in i duschen sen plugga och sen sova. Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0