RAIN OVER ME

Vilma kom och överraskade mig igår med ett leende på läpparna, vi myste i min säng till one tree hill och godis. // Idag däremot mådde jag inte alls bra när jag vaknade men drog ändå iväg till skolan för en lektion sen drog jag hem igen, klarade inte av att vara i skolan så drog hem för att sova, äta och plugga. Vid fem tiden klippte jag av mitt hår till axlarna och färgade det ljusare, är hur nöjd som helst och lovar en bild imorgon. Annars? Imorgon står det orientering på schemat för oss på chapman, hur kul? INTE kul nånstans faktiskt. Hatar orientering och det slutar alltid med att jag kommer vilse.. Fårse hur det går imorgon, nu ska jag iallafall sova. Är helt slut, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0