BEATA GÄSTBLOGGAR

Hej på er! Nu tror ni säkert att det är lilla Hanna som sitter här och skriver men det är det inte. Det är jag, Beata, hennes bästaste vän. Haha, tänkte att jag kunde ha lite kul medans hon målar sina naglar.
Så här kommer fem sanningar om Hanna:
1. Hon älskar geisha, och förövrigt så är hon en riktig gottegris.
2. Hon gillar att gosa, helst så vill hon gärna ligga på en när man ska sova, haha så söt.
3. Hon är väldigt rättvis, hon ser saker från båda sidor och försöker alltid säga/göra det rätta.
4. Hon är duktig på att sjunga och dansa!
5. Hon faller väldigt lätt för speciellt Estet-killar.
Jag och Hanna för tre år sedan ungefär. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0